Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

14 Dec 2023

Sesi Perjumpaan Bersama Pengarah DOSM Selangor Bilangan 2/2023

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

14 DISEMBER 2023 (Khamis) - Sesi Perjumpaan Bersama Pengarah Jabatan Perangkaan Malaysia (DOSM) Negeri Selangor Bilangan 2 Tahun 2023 telah diadakan bertempat di Ballroom Dewan Jubli Perak, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam, dihadiri semua warga tetap DOSM Selangor. 


Aturcara program :

1. Ucapan Puan Pengarah yang menyampaikan amanat agar warga DOSM Selangor terus cekal dan bersemangat untuk menghadapi tahun 2024 yang lebih mencabar antaranya perlaksanaan Pangkalan Data Utama (PADU) yang bakal dilaksanakan pada awal tahun, diikuti dengan perlaksanaan Banci Pertanian bermula Februari 2024.

2. Imbas kembali segala aktiviti DOSM Selangor sepanjang tahun 2023.

3. Penyampaian penghargaan kepada anggota yang mempunyai rekod kehadiran cemerlang sepanjang tahun 2023. Tahniah diucapkan kepada semua penerima.

4. Sesi bersama LPPKN Selangor  yang di sampaikan oleh Encik Fairul Desa, Ketua Unit Penerangan Dan Pendidikan LPPKN Negeri Selangor bertajuk Komunikasi Keluarga Vs Komunikasi Pejabat.

5. Sesi 'team building' oleh Kelab Sukan, Kebajikan dan Sosial (KSKS), bersama motivator jemputan Syed Bismit.



Kredit Video : Team Multimedia DOSM Selangor






Semoga warga DOSM Selangor khususnya warga POG terus cekal dan bersemangat untuk menghadapi tahun 2024 yang lebih mencabar nanti.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.