Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

21 Apr 2018

Pemilihan Ahli Jawatankuasa KPOG 2018

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 20 April 2018 (Jumaat), pemilihan bagi jawatankuasa Kelab P.O.G bagi tahun 2018-2019 telah dijalankan. Berikut adalah keputusan pemilihan tersebut:

Penasihat : En. Frankie anak Albert Antau
Pengerusi : Cik Siti Norasyikin bt Mohd Ghani 
Timbalan Pengerusi : En. Mohamad Bazri bin Abu Bakar
Setiausaha : En. Muhammad Aiman bin Mohd Arshad
Bendahari : Pn. Emily Singa

AJK :         
En. Mohd Fadzly bin Mohd Noor (Sukan)
Pn. Husna Bt Khiri (Kebajikan)
En. Abdul Rahim bin Shaharuddin (Sosial)
Pn. Nik Zafifah bt Nik Ibrahim (Ekonomi)
En. Ali bin Ahmad (Blog)





Terima kasih diucapkan kepada ahli jawatankuasa lama yang telah memberi komitmen yang cukup padu dalam merancang dan menjayakan semua aktiviti yang telah dijalankan, dibantu kerjasama dari semua ahli K-POG. Diharapkan ahli jawatankuasa yang baru dipilih ini akan menjalankan tugas dengan lebih cemerlang lagi.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.