Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

29 Apr 2018

Program Gegar Riuh DOSM Explorace 2018

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

28 April 2018 (Sabtu)Pejabat Operasi Gombak (POG) telah menganjurkan Program Gegar Riuh DOSM Explorace 2018 bertempat di Taman Botani Perdana, Kuala Lumpur. 

Program yang telah diadakan buat julung-julung kalinya ini disertai oleh 11 pasukan dari Ibu Pejabat DOSM Selangor Shah Alam, Pejabat Operasi Gombak, Pejabat Operasi Kajang serta pasukan jemputan dari DOSM Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.



Acara dimulakan dengan aktiviti senamrobik sebagai pemanas badan pembuka acara. Diikuti acara 'explorace' yang menguji kemahiran peserta menyelesaikan tugasan dan permasalahan yang diberi di setiap 'checkpoint' . Turut diadakan acara cabutan bertuah untuk memeriahkan suasana.

Keputusan DOSM Explorace 2018 

1. Suka Suki Aje (Ibu Pejabat DOSM Selangor Shah Alam)
2. Abang Long Ranger (Ibu Pejabat DOSM Selangor Shah Alam)
3. Kroni (Pejabat Operasi Kajang)
4. POGku Sayang (Pejabat Operasi Gombak)


Saksikan kemeriahan program tersebut :

















 Juara : Suka Suki Aje (Ibu Pejabat DOSM Selangor Shah Alam)

 Tempat Kedua : Abang Long Ranger (Ibu Pejabat DOSM Selangor Shah Alam)

Tempat Ketiga : Kroni (Pejabat Operasi Kajang)




Tahniah kepada semua ahli jawatankuasa, anggota POG termasuk pelajar-pelajar praktikal yang telah bertungkus lumus merancang dan menjayakan program explorace ini. Semoga program ini dapat meningkatkan lagi semangat kerjasama berpasukan dan hubungan silaturrahim di kalangan anggota DOSM.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.