Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

17 Sept 2023

Pameran Mempromosikan Pelaksanaan Banci Pertanian 2024 Di Program Karnival Mega Suria

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

16 & 17 September 2023 – Jabatan Perangkaan Malaysia Negeri Selangor telah menyertai Pameran Mempromosikan Pelaksanaan Banci Pertanian 2024 bersempena dengan Program Karnival Mega Suria Tahun 2023 yang diadakan di Padang Timur MBPJ anjuran Suria FM. Jabatan ini juga telah menggalas tanggungjawab yang diberikan oleh Suria FM untuk menjalankan pengiraan statistik pengunjung Program Karnival Mega Suria yang julung-julung kalinya diadakan ini. 

Antara warga POG yang terlibat :





kerja sampai malam

Penyertaan Jabatan Perangkaan Malaysia Negeri Selangor ini diharap dapat mempromosikan Banci Pertanian yang bakal dilaksanakan di seluruh Malaysia pada tahun hadapan iaitu tahun 2024 di samping dapat membekalkan statistik pengunjung berkualiti, bermutu dan boleh dipercayai.
Terima kasih diucapkan kepada Suria FM kerana sudi menjemput kami. 

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.