Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

15 Sept 2023

Sambutan Bulan Kemerdekaan 2023 di POG

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

PENGHAYATAN BULAN KEBANGSAAN 2023 PERINGKAT DOSM SELANGOR
 
Bersempena dengan tibanya bulan Ogos yang sinonim dengan Bulan Kebangsaan Negara, DOSM Selangor melalui Kelab Sukan, Kebajikan dan Sosial (KSKS) telah menganjurkan beberapa acara untuk menyemai nilai patriotisme di dalam diri setiap anggota unit/PO. Acara-acara tersebut dipertandingkan mengikut unit dan pejabat operasi, iaitu:

i. Hiasan Tema Kemerdekaan Terbaik
ii. Persembahan Kemerdekaan Terbaik
iii. Penciptaan Jalur Gemilang Terbaik (Dari Barangan Kitar Semula)

Penjurian yang diketuai oleh Puan Hartini Binti Yaacob, Pengarah DOSM Selangor telah diadakan di setiap unit dan pejabat operasi bermula dari 6-8 September 2023. 

Video hasil suntingan Mohd Fadzly






Tahniah dan terima kasih kepada semua yang berjuang dan bertungkus lumus di dalam program penghayatan kemerdekaan 2023. Menang atau kalah bukan ukuran tetapi yang penting adalah SEMANGAT untuk menghasilkan sesuatu daripada tiada kepada ada dan daripada mustahil kepada boleh! Kerjasama daripada semua pihak menjadikan POG setanding dengan seksyen-seksyen lain yang sama mantap dan bergaya. Awesome job semua anggota POG tak kira tetap atau PMS. You have standing in the eyes of the world. Keep up the awesome works!
- Frankie Albert Antau, Ketua Pejabat Operasi Gombak
                                                                                        
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.